La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
El Claustre del Carme exposa 10 projectes realitzats a una universitat suïssa per potenciar els usos complementaris del moll
El Claustre del Carme de Maó acull des de divendres l’exposició ‘El port de Maó des de Mendrisio’. Es tracta d’una mostra dels projectes realitzats el curs 2017-2018 a l’Atelier Arnaboldi de l’Accademia d’Architettura di Mendrisio de la Università della Svizzera Italiana ubicada a Suïssa.
Deu propostes, deu usos complementaris sobre el port de Maó, que parteixen de l’interés del taller per la gran escala i els ports mediterranis com a objecte de treball. Uns projectes que interpel·len el port des d’una reflexió propositiva, i alhora crítica, dels seus reptes i oportunitats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Tomeu Penya ha rebut la flama al seu poble, Vilafranca