Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'Agrupació Empresarial de Lloguer de Cotxes ha condemnat els fets
Cotxes folrats de cartells, rodes punxades, pintades i vidres trencats. D’aquesta manera, l’organització juvenil de l’Esquerra Independentista, ARRAN, protesta contra el Turisme massiu. L’atac als dos vehicles de lloguer estacionats a un carrer de Palma s’emmarca dins la campanya ‘Turisme massiu o veïnes. Capital vs. Vida!’.
El vídeo l’ha difós la mateixa organització a través de les xarxes socials. En un comunicat publicat a la seva web, justifiquen aquest tipus d’atac vandàlic dient que per Mallorca, cada estiu, hi circulen més de 100.000 cotxes de lloguer i que causen una saturació turística insostenible.
En veure el vídeo dels fets, Habtur ha publicat un missatge en defensa d’un dels motors econòmics de l’illa i l’Ajuntament de Palma ha condemnat els fets amb la publicació d’aquest altre tweet. Per la seva banda, la Conselleria de Turisme no ha volgut fer cap valoració dels fets.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia