Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L’organització ha fet accions similars a Barcelona i a València
/Twitter: @Arran_jovent
195Arran ha penjat aquest dilluns una pancarta en un autobús turístic a la zona del Castell de Bellver (Palma) com a acció de protesta contra la massificació turística. L’organització ha fet accions similars a Barcelona i a València. Denuncien “el model turístic capitalista basat en la massificació, la precarietat i la destrucció del territori”.
L’actuació, per a la qual han utilitzat pots de fum, ha tingut lloc quan els turistes baixaven del vehicle al Castell de Bellver.
Arran ha informat d’aquesta acció en un missatge publicat a Twitter, en el qual proclama que “en els “Països Catalans”, la classe treballadora està en peu de guerra contra el model turístic”.
El missatge va acompanyat d’una fotografia en la qual apareix el bus turístic de dos pisos amb una pancarta que crida a “aturar la massificació turística”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros