L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’organització ha fet accions similars a Barcelona i a València
/Twitter: @Arran_jovent
275Arran ha penjat aquest dilluns una pancarta en un autobús turístic a la zona del Castell de Bellver (Palma) com a acció de protesta contra la massificació turística. L’organització ha fet accions similars a Barcelona i a València. Denuncien “el model turístic capitalista basat en la massificació, la precarietat i la destrucció del territori”.
L’actuació, per a la qual han utilitzat pots de fum, ha tingut lloc quan els turistes baixaven del vehicle al Castell de Bellver.
Arran ha informat d’aquesta acció en un missatge publicat a Twitter, en el qual proclama que “en els “Països Catalans”, la classe treballadora està en peu de guerra contra el model turístic”.
El missatge va acompanyat d’una fotografia en la qual apareix el bus turístic de dos pisos amb una pancarta que crida a “aturar la massificació turística”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
La coalició d'esquerres està integrada pel PSOE, Més per Menorca, Esquerra de Menorca i Podem, que reivindiquen la solidesa de l'acord assolit després de mesos de negociacions