Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El grup afirma que no està contra els turistes, sinó contra el model turístic actual
Imatge de l'acció de protesta d'Arran a Palma.
42El grup independentista Arran, responsable de les darreres accions contra el turisme a Palma, València i Barcelona, proposa expropiar empreses turístiques, hotels i parcs temàtics.
En un comunicat, Arran afirma que no està contra els turistes, sinó contra el model turístic actual. Proposa prohibir de manera immediata l’activitat de les empreses de lloguer de pisos turístics, com ara AirBnb. També demana expropiar les principals empreses i actius turístics com ports esportius, els hotels Vela de Barcelona i Las Arenas de València, i el parc Port Aventura de Tarragona.
El Gremi d’Hotelers de Barcelona assegura que Arran és un grup molt minoritari que no representa l’opinió de la majoria dels ciutadans sobre el turisme. Els hotelers barcelonins demanen una resposta contundent a les accions violentes contra el turisme per part de les administracions.
La Policia Nacional investiga l’acció de protesta d’Arran al moll Vell de Palma
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13