El president dels Estats Units, Donald Trump, ha elogiat el potencial econòmic de Corea del Nord i s’ha mostrat confiat que la segona cimera amb el líder nord-coreà, Kim Jong Un, servirà per resoldre moltes qüestions.
Així s’ha expressat aquest matí a Hanoi abans de reunir-se amb el mandatari asiàtic, amb qui aquests dies abordarà la desnuclearització del país.
Kim Jong Un també es mostra optimista per la trobada en què espera, ha dit, donar totes les facilitats possibles perquè hi hagi un acord que tothom celebri.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular