Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Cala Figuera, al port de Maó, amb una capacitat per a un miler de persones, torna a ser l'espai principal
Alcalá Norte, Los Punsetes, Fades, Depresión Sonora, DuoKillers o Ángeles Toledano, entre d’altres. En total més de 30 propostes d’aquí i d’arreu del món sonaran enguany al Festival Cranc Illa de Menorca que arrenca aquest dijous amb els concerts gratuïts al Bandidu del port de Maó.
Divendres, a Cala Figuera passaran noms com el fenomen madrileny Alcalá Norte i la seva Vida Cañón. També hi haurà artistes internacionals, com els britànics Deadletter. Per dissabte hi haurà espai per al flamenc amb Ángeles Toledano o els sons electrònics de SVSTO.
El Cranc tindrà propostes emergents, com Fades, amb accent illenc, però també acollirà la música d’una de les bandes d’indie pop del país més reconegudes dels darrers vint anys: Los Punsetes.
Cala Figuera, al port de Maó, amb una capacitat per a un miler de persones, torna a ser l’escenari principal d’una cita cultural que posa Menorca al calendari de festivals i que cada vegada atreu més visitants de fora.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya