Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Autors com Bop Pop o Ricardo Cavolo exploren els límits de la creació
Ricardo Cavolo, Jamfry, ja ha començat a perfilar un mural per al Festival de Literatura Expandida. Artista Gràfic, il·lustrador i també escriptor. Necessita la música per crear. Cavolo és autor d’una biografia descarnada i ha posat imatge al Romancero Gitano de Lorca. Ara, treu llibre de los Simpson, l’excusa, explica, per parlar dels sentiments.
Cavolo comparteix amb Bob Pop, escriptor i creador de la sèrie “Maricón Perdido”, aquesta exploració dels límits entre distines expressions artístiques. Bop Pop assegura que ell beu de l’experiència i de l’observació i parteix de la paraula escrita tant per la literatura com per teatre o quan fa guions.
Bop Pop afirma que té ganes de trobar-se amb el públic, en la conversa amb Flavita Banana i diu que li és molt gratificant observar a qui arriba la feina que ell fa.
Poetes que canten, cantants que escriuen com Marwan o Nacho Vegas també participen en aquest Festival de Literatura Expandida, organitzat per Rata Corner amb Innside de Melià a Magaluf, i amb la presència d’Irvine Welsh, autor de Trainspotting, Antonio Muñoz Molina, Elvira Lindo o la performer Samantha Hudson entre d’altres.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom