Arranca la sisena edició del Cranc Illa de Menorca Festival. Ho ha fet al Claustre del Carme de Maó, amb l’actuació d’Anna Ferrer, El último Vecino i Rocío Saiz. Els concerts continuaran aquest divendres amb un potent cartell d’artistes com: Temples, La bien querida o El Columpio Asesino.
Podreu gaudir del festival durant tot el cap de setmana, per reproducció en continu, al canal de YouTube d’IB3. A més, dissabte, a partir de les sis del capvespre, hi haurà un programa especial a IB3 Ràdio, conduït per Tito Fuster. I per als que vulgueu saber-ne més, de l’origen del CRANC, podeu mirar dissabte al migdia, el documental ‘Es Cranc’, a IB3 Televisió.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina