El Bisbat de Mallorca reivindica la figura de Costa des d'una perspectiva total, també com a religiós
El Bisbat de Mallorca, l’Ajuntatment de Pollença i la Fundació Rotger Villalonga impulsen l’Any Costa i Llobera per descobrir-lo en totes les dimensions .
El pi de Formentor és, tal vega, el poema més conegut de Miquel Costa i Llobera. Sempre molt lligat a la terra i a Pollença. Però l’autor de la Deixa del Geni Grec o les Horacianes era també un religiós que dedicà un poema a la Seu. Costa i Llobera morí predicant des d’una trona ara fa un segle i està en procés de canonització des de fa dècades.
L’any commemoratiu que ara arranca contarà, amb una presentació i un concert, divendres 8 d’octubre, a Pollença. Més endavant hi haurà un web informatiu, una exposició, algunes publicacions i un gran simposi de 3 dies sobre l’autor.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa