Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

El Bisbat de Mallorca reivindica la figura de Costa des d'una perspectiva total, també com a religiós
El Bisbat de Mallorca, l’Ajuntatment de Pollença i la Fundació Rotger Villalonga impulsen l’Any Costa i Llobera per descobrir-lo en totes les dimensions .
El pi de Formentor és, tal vega, el poema més conegut de Miquel Costa i Llobera. Sempre molt lligat a la terra i a Pollença. Però l’autor de la Deixa del Geni Grec o les Horacianes era també un religiós que dedicà un poema a la Seu. Costa i Llobera morí predicant des d’una trona ara fa un segle i està en procés de canonització des de fa dècades.
L’any commemoratiu que ara arranca contarà, amb una presentació i un concert, divendres 8 d’octubre, a Pollença. Més endavant hi haurà un web informatiu, una exposició, algunes publicacions i un gran simposi de 3 dies sobre l’autor.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols