Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El director del festival presenta el seu darrer treball, Salka, a la Terra de Ningú
En marxa la quarta edició de l’Eivissa Cine Fest, que dona veu a treballs alternatius i d’autor. Dos documentals de producció pròpia van centrar la jornada inaugural. Un viatge als conflictes bèl·lics de la segona meitat del segle 20 i altre a Mauritània, de ruta amb el tren més llarg del món.
Xavi Herrero, el director del Festival, ho és també de Salka, a la Terra de Ningú. El documental que va acabar de rodar l’estiu passat a Mauritània, i que acompanya una jove que es fa passar per un home per viatjar en el tren més llarg del món fins a la costa, on una pastera l’ha de portar a Europa.
Aquesta obra va ser la gran estrena de la quarta edició de l’Ibiza Cine Fest, que fins al 9 de febrer, sobretot a la sala de Can Jeroni de Sant Josep, acollirà una secció oficial plena de cinema i documentals independents. En la mateixa jornada inaugural, també es va poder gaudir de Moonface, una dona a la guerra, sobre la fotògrafa francesa Christine Spengler, que ha cobert alguns dels conflictes bèl·lics més importants de la segona meitat de segle XX. I que va guanyar una Biznaga de Plata a Màlaga.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat