Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
El director del festival presenta el seu darrer treball, Salka, a la Terra de Ningú
En marxa la quarta edició de l’Eivissa Cine Fest, que dona veu a treballs alternatius i d’autor. Dos documentals de producció pròpia van centrar la jornada inaugural. Un viatge als conflictes bèl·lics de la segona meitat del segle 20 i altre a Mauritània, de ruta amb el tren més llarg del món.
Xavi Herrero, el director del Festival, ho és també de Salka, a la Terra de Ningú. El documental que va acabar de rodar l’estiu passat a Mauritània, i que acompanya una jove que es fa passar per un home per viatjar en el tren més llarg del món fins a la costa, on una pastera l’ha de portar a Europa.
Aquesta obra va ser la gran estrena de la quarta edició de l’Ibiza Cine Fest, que fins al 9 de febrer, sobretot a la sala de Can Jeroni de Sant Josep, acollirà una secció oficial plena de cinema i documentals independents. En la mateixa jornada inaugural, també es va poder gaudir de Moonface, una dona a la guerra, sobre la fotògrafa francesa Christine Spengler, que ha cobert alguns dels conflictes bèl·lics més importants de la segona meitat de segle XX. I que va guanyar una Biznaga de Plata a Màlaga.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació