Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
El nou edifici tendrà tres plantes i servirà per ampliar l'oferta d'FP presencial
L’obra convertirà un tros de pati en un nou edifici de tres plantes, de prop de 1.200 metres quadrats a dins l’IES Politècnic actual. Costarà 2,8 milions d’euros i permetrà ampliar la quantitat d’aules disponibles. Es preveu que la feina durarà un any i es podrà usar el curs 26-27.
Fins ara, prop de 4.000 estudiants s’han graduat en els 33 anys d’història de l’Institut de Ses Estacions. Fan ESO, batxillerat i són el centre de referència de l’FP de gestió i administració de Mallorca. Precisament, el nou edifici s’usarà, sobretot, per millorar l’oferta d’FP presencial.
El director del centre, Vicenç Peral, explica que aquesta major disponibilitat d’aules és essencial per a l’IES, que també serveix de suport per a l’Escola Oficial d’Idiomes.

Durant la col·locació de la primera pedra del nou edifici, un grup de docents de l’IES Ses Estacions ha lliurat un document al conseller d’Educació, Antoni Vera. Entre altres punts, demanen el repartiment igualitari entre els centres públics i concertats de l’alumnat amb necessitats educatives especials (NESE), retirar el pla de lliure elecció de llengua, la disminució de la càrrega administrativa de la tasca docent i que no s’elimini l’ESO i el batxillerat de l’IES Politècnic.
El conseller Vera ha insistit que aquestes places d’ESO i batxillerat no s’eliminen, sinó que es reubiquen i que, després de l’obra de millora projectada a l’IES Politècnic, de fet, s’hi crearan 900 places noves d’FP.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut