El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
També és possible que algunes illes passin a la fase 3 i d'altres quedin a la fase 2
En roda de premsa, el portaveu de seguiment del coronavirus a Balears, Javier Arranz, ha destacat una dada important i és que a les Illes es registren entre 4 i 5 casos diaris de persones contagiades. Són casos molt puntuals i que no estan associats entre ells. Això també demostra que no s’ha detectat cap brot important. La qual cosa és una situació bona, ha dit.
Com també a les residències on, ara per ara, no hi ha cap usuari ni treballador infectat des de fa més de 10 dies.
Sobre que les Balears pugui passar a la Fase 3, tot i que la decisió depèn del Ministeri, Javier Arranz es mostra optimista. Ja que, segons ha destacat, les Balears tenen una gran capacitat per detectar i sobretot controlar els casos.
Això no obstant, i amb les darreres dades de casos confirmats, podria ser que algunes illes passin a la Fase 3 mentre altres es quedin a la Fase 2.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle