Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Les Unitats de Cures Intensives es troben al 55% d'ocupació
Es compleixen dos mesos des que es va confirmar el primer cas de coronavirus a les Balears: un home britànic resident a Marratxí que s’havia contagiat a una estació d’esquí a França. Era el segon positiu del país. I això, segons el portaveu del comitè de gestió de malalties infeccioses, Javier Arranz, va ser beneficiós per a les Illes. De fet, ha ajudat a mantenir, diu, sota control les Unitats de Cures Intensives, que en aquests moments es troben al 55% d’ocupació.
Ara per ara, hi ha 748 casos actius de covid 19 a les Balears. En les darreres 24 hores, se n’han confirmat 49 més. Un terç corresponen a usuaris o treballadors de residències de gent gran. Hi ha 549 persones hospitalitzades, 110 de les quals són a l’UCI.
El nombre de morts s’eleva avui a 84, amb tres víctimes més respecte d’ahir.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables