Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Policia Nacional i Policia Local de Vila reforcen la seva presència als carrers més comercials per contenir la taxa de furts
Avui ha començat l’anomenat ‘Pla Comerç Segur’, una iniciativa dissenyada per reduir delictes com els furts a establiments comercials durant la campanya de Nadal.
Els petits furts en aquesta època de l’any és el delicte que més sovint es dona a les zones amb més activitat comercial, tot i que com ha assenyalat el cap de la Comissaria de la Policia Nacional d’Eivissa, Manuel Hernández, és un tema il·lícit que es manté estable i no ha crescut en els darrers anys. En part és gràcies a l’èxit d’aquest operatiu.
Avui ha començat aquest programa ‘Comerç Segur’ que s’allargarà fins al 8 de gener. Hi participen agents de la Policia Nacional i de la Policia Local de Vila. Dediquen part de la seva jornada a recórrer els carrers, visitar els comerços i donar tota casta de recomanacions. A més, també entreguen fullets amb informació per prevenir sobre els ciberdelictes, una tipologia que sí que va en augment.
En aquest primer dia de l’operatiu, a més del comissari en cap de la Policia Nacional, també han acompanyat els agents el batle de Vila, Rafael Triguero, i el regidor de Comerç, Àlex Minchiotti.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora