societat
A Maó, a partir de dimarts que ve, arrenca una nova edició de les ‘Nits de música al carrer’. 5 actuacions simultànies a 5 espais emblemàtics de la ciutat a partir de les 8 i mitja del vespre.
Atreure gent al centre de Maó per dinamitzar els seus negocis és un dels objectius d’aquesta col·laboració público-privada, que contracta músics locals. Enguany, a causa de la pandèmia, el consistori contractarà una persona perquè vetlli pel compliment de les mesures sanitàries a cadascuna de les places on se celebrin els concerts
Sa Pobla i Petra han superat els 37 graus, en un mes on històricament les màximes són inferiors als 33...
Els familiars deixen ben clar que el tràngol fins que arriba la diagnosi no és bo de passar
Lamenten les queixes dels visitants sobre l'acumulació de posidònia sobre l'arena, males olors o el mal estat de la zona d'aparcament.
"Cal anar molt alerta amb elles. És un mal exemple, ho reconec", va assegurar