Aquesta ha estat la primera actuació de les 12 que es podran veure a Pollença, al Moll i a Cala Sant Vicenç al llarg de l'any
Arrenca el Circ Art 2021 de Pollença. Ho ha fet amb l’espectacle “Show Up“ de Kelly Laner i Daniel Rossetti. Una actuació plena d’equilibris complicats i acrobàcies coordinades. També han estat presents a l’Església del Convent de Sant Domingo, on s’han acostat prop de 70 persones, la comèdia i l’humor.
Aquesta ha estat la primera actuació de les 12 que es podran veure a Pollença, al Moll i a Cala Sant Vicenç al llarg de l’any. Una cada mes per apropar les diferents tendències i disciplines.
D’entre tots aquests espectacles, en sortirà el guanyador del premi Circ Art 2021. El del 2020 s’entregarà al març i s’atorgarà a ‘Peix‘ de la companyia Circ Locandi.
També ha explicat que des de la Conselleria que dirigeix ja tramita diversos expedients per incompliments greus
Agricultura hi ha trobat greus problemes d'higiene i cadàvers de gallines i rates