La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El país convidat d'enguany és Malta i s'inclouen unes jornades professionals sobre cinema i sostenibilitat i una secció de cinema social
A partir de dilluns i fins aquest diumenge es projectaran 9 pel·lícules, entre elles la guanyadora de la Concha d’Or del Festival de Sant Sebastià “Entre dos aguas”. Isaki Lacuesta, el seu director, de fet, forma part del jurat d’enguany. El pati de Sant Francesc, l’illa del Rei, el Museu de Menorca, el Canal Salat o l’Ocimax són alguns dels espais seleccionats.
El país convidat d’enguany és Malta i a la programació, com a novetat, s’inclouen unes jornades professionals sobre cinema i sostenibilitat i una secció de cinema social centrada en la transexualitat. Pel que fa a les seccions en competició, s’han presentat més de 500 curts.
IB3 torna a donar suport al festival amb l’estrena a multipantalla, aquest divendres, de tres curmetratges de la secció Balears en curt: amb “Hostal Orión”, dirigit pel guanyador del Goya Jaume Carrió; “Ca nostra”, de la menorquina Laia Foguet, i “Capitán Kinesis” de Carles Jofre.
En aquesta edició, hi estaran presents personalitats de renom com Sergi López, Aitana Sánchez Gijón i Mercedes Milà.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres