Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'administració i les empreses podran contractar per 4 mesos qui s'ha quedat sense lloc de treball
I ja han començat a fer feina els aturats, víctimes de la crisi i joves sense ocupació que ha contractat l’administració a Menorca. El Pla de Xoc garanteix donar feina a més de 2.400 residents l’any que ve.
El pla de xoc permet contractar durant 4 mesos persones que, per exemple, tenien expectatives de fer feina durant la temporada, que la Covid ha frustrat.
A més de contractació pública, els més de 5 milions del Pla de Xoc inclouen també accions de formació i d’impuls de la contratació en l’àmbit privat.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona