Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La consellera de turisme assegura que les xifres de 2019 seran semblants a les de la temporada passada
Enguany la temporada turística serà molt semblant a la de l’any passat. És una de les conclusions del Govern de les Illes, que ja ha començat a fer promoció a FITUR, la Fira Turística Internacional de Madrid.
Aquest dimecres ha arrencat amb la presència dels Reis, Felip i Letícia, amb un optimisme moderat per part del Govern i amb la incertesa de grups hotelers com Melià. Temen el Brexit i el creixement de les zones competidores.
L’estand de Balears situa les Illes com a destinació turística sostenible, oferint productes alternatius al sol i la platja, i apostant, també, pel turisme de salut.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €