Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

En el cas de les Balears, l'arxipèlag serà present amb un nou estand, completament accessible, i amb una superfície de 1.000 m²
Foto de l'estand de les Balears a Fitur 2025.
178La Fira Internacional del Turisme (Fitur) comença aquest dimecres. És la 45a edició, que es prolongarà fins al diumenge a Ifema, Madrid, on les comunitats autònomes desplegaran tot el seu potencial amb la vista posada en la consolidació del sector en l’àmbit nacional i mundial.
En el cas de les Balears, l’arxipèlag serà present amb un nou estand, completament accessible i amb una superfície de 1.000 m², amb l’objectiu de posicionar-se com un destí compromès amb la sostenibilitat. Per primera vegada, es disposarà d’un espai enogastronòmic dedicat a la promoció del producte local com a element fonamental de la promoció turística. Es duran a terme un total de 25 showcookings, cadascun d’ells dedicat a un producte local distint.
S’espera que unes 250.000 persones passin per la fira al llarg de tota l’edició. En concret, l’assistència es repartirà entre 150.000 professionals des d’aquest dimecres a divendres i al voltant de 100.000 assistents de públic general en el cap de setmana. Així mateix, comptarà amb 9.500 empreses participants, 156 països i 884 expositors titulars, un 10% més respecte de 2024, que desplegaran la seva oferta en nou pavellons.
Aquesta internacionalitat, que defineix els objectius de la Fira Internacional del Turisme, té també el seu reflex en les 101 representacions oficials de països, cinc més que en l’edició anterior, i en la suma d’onze països que s’incorporen a Fitur el 2025, procedents sobretot d’Àfrica i d’Àsia. El Brasil serà enguany el País Soci de Fitur 2025.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"