Arrenca la campanya presencial de la renda a les Illes Balears. Les oficines del servei Renda Àgil ja han començat a rebre els ciutadans que volen presentar la declaració de la renda de 2025. Un servei gratuït que enguany compleix ja trenta anys.
El primer dia del servei Renda Àgil s’ha viscut amb un constant degoteig d’usuaris. Milers de persones fan servir cada any a les Illes aquest servei, que ofereix ajuda i assistència personalitzada per a la confecció i presentació de la declaració. Un servei molt ben valorat pels usuaris.
El servei de Renda Àgil està disponible a 16 oficines: 14 a Mallorca, una a Menorca i una altra a Formentera. Els ciutadans poden demanar cita per a l’atenció presencial o telefònica fins al 29 de juny i el servei es presta fins al 30 d’aquest mes, darrer dia per presentar la declaració.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.