El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
S'hi presenten 1216 alumnes de les quatre illes, 258 més que l'any passat
Arrenca la convocatòria extraordinària de les proves d’accés a la universitat. Per primera vegada, els exàmens de selectivitat de setembre s’han avançat al mes de juliol. Una decisió amb què es vol millorar el nombre d’aprovats i donar facilitats als alumnes per aconseguir una plaça als estudis que realment desitgen.
Augmenta, a més, el nombre d’alumnes que es presenten per apujar nota. I és que, a diferència del setembre, ara encara poden optar a una plaça a altra universitat o grau.
En total, s’hi presenten 1216 alumnes de les quatre illes, 258 més que l’any passat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits