Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
A les deu del vespre d'aquest dimarts, tendrà lloc l'acte inaugural, al Teatre Xesc Forteza, a càrrec del pianista menorquí Marco Mezquida
Ja ha començat la Fira B!, el mostrador dels artistes i les arts escèniques de les Illes Balears, que té per objectiu que els contractin programadors culturals d’arreu de l’Estat. En total, s’han programat una vuitena d’esdeveniments musicals, teatrals, de dansa i també de circ, tots ells repartits per diferents escenaris de Palma.
El concert de Joana Gomila i Laia Vallès a Ses Voltes han donat el sus, aquest dimarts capvespre, a sis dies de fira. Hi actuaran diferents grups i artistes locals, com Júlia Colom, i nacionals, com Alba Morena. Els concerts s’allargaran fins al pròxim divendres, quan començaran les representacions de circ, dansa i teatre, les quals, a la seva vegada, duraran fins diumenge.
A les deu del vespre d’avui, dimarts, tendrà lloc l’acte inaugural de la Fira B!, al Teatre Xesc Forteza; serà a càrrec del pianista menorquí Marco Mezquida.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés