És la tercera edició en què coincideixen la fira Gurmet i la veterana Fira de la Cervesa
Arrenca a Eivissa una doble proposta per a l’estómac i el paladar: la fira Gastro Eivissa i Formentera, que uneix el millor de la gastronomia local i més de 100 referències de cervesa.
És la tercera edició en què coincideixen la fira Gurmet i la veterana Fira de la Cervesa. Des de les 19.00 h i fins a les 2.00 h, tant divendres com dissabte, el recinte firal de Vila acollirà aquesta doble cita amb fins a 230 referències de cervesa: rosses, negres, torrades, filtrades, sense filtrar… també nacionals artesanes o d’importació. Fins i tot hem trobat dos gelats fets de cervesa.
A l’apartat gastronòmic destaca la incorporació de l’estand de Grans Sabors d’Eivissa, que presentarà diferents propostes relacionades amb la gastronomia tradicional, com els calamars amb sobrassada o les hamburgueses de porc negre, i també altres de més senzilles com les coques o els cocarrois. També hi haurà dolços com bunyols, orelletes o flaons. Tot trempat amb molta música.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Els dos partits mantenen oberta la marca a altres forces polítiques i asseguren que estan en perill per mor de la inacció dels partits d'àmbit estatal i pel que qualifiquen d'allau migratòria