L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Augmenta la flota de vehicles, la plantilla i les freqüencies en la recollida
El nou servei de neteja de Sant Antoni té 27 vehicles, un 40 per cent més que abans. Una flota renovada que des de l’1 de novembre patrulla els carrers del municipi en 3 torns que cobreixen pràcticament tota la jornada. La plantilla també ha augmentat un 10 per cent.
El pressupost destinat s’ha augmentat amb 700.000 euros i arriba als 4,7 milions anuals. Tot i així, l’import podrà ser inferior si la contracta no compleix amb uns paràmetres estipulats, com el nombre de tones de residus recollits o els metres de la via pública netejats.
També es netejaran els espais verds i les platges tot l’any. A més, en una segona fase a partir de l’1 de març, es posarà en marxa el nou servei de recollida de residus que amplia freqüències.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari