Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
L'oposició critica que l'acord sigui més a prop a partir de les cessions que faci el Govern de Prohens cap als d'Abascal
Les negociacions entre el Govern i Vox per aprovar els pressupostos autonòmics per a enguany continuen a porta tancada. Vox diu que no hi ha un acord tancat i assegura que no renuncia a res en matèria lingüística, però que se centra ara en Funció Pública. El PP, per part seva, demana discreció. Mentrestant, l’agenda parlamentària avança i l’esquerra mostra la seva preocupació davant el resultat de les negociacions. Lamenten que l’acord sigui més a prop a partir de cessions cap als d’Abascal.
Precisament aquest dimarts, PSIB i Més per Mallorca defensaran davant la cambra dues proposicions de llei que obligaran els populars a marcar perfil en plena negociació amb Vox. La del PSIB, sobre la pujada de l’Impost de Turisme Sostenible i decreixement del lloguer turístic, ja té la negativa del PP. Els ecosobiranistes duran l’impost als vehicles de lloguer, en què els populars asseguren que encara no han decidit el sentit del seu vot.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
Els centres públics i concertats comptaran amb prop de 19.000 mestres i professors, 224 més que el curs passat