Jaume Anglada, ferit greu per un accident de trànsit a Palma
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI

Pacha i Amnesia donen el tret de sortida aquesta nit a un cap de setmana de festes d'obertura
Després de dos estius amb els llums i els equips de so apagats… arrenca de nou la temporada de discoteques a Eivissa. Ho fa aquesta nit amb l’obertura de Pachá i amb una pre-festa d’Amensia. La resta de pistes de ball ho faran al llarg del cap de setmana, un mes abans de l’habitual.
Solomun és l’encarregat d’obrir aquesta nit la temporada de Pacha. La discoteca torna a l’escena després de dos anys amb moltes novetats i tota la venda online d’aquesta nit esgotada. Això sí, encara queda una oportunitat d’assistir a l’opening per aquells que no tinguin entrada
Ushuaia i Hï celebren les seves festes d’obertura demà dissabte. DC10 ho farà dilluns. En tots els casos les entrades estan esgotades. De fet es la primera vegada que el cap de setmana d’obertures totes les discoteques pengen dies abans el cartell de complet.
Unes 30.000 persones assistents a les festes, prop de 3000 treballadors i més de 2 milions d’euros entre entrades i consumicions son les xifres previstes per aquest cap de setmana a les discoteques d’Eivissa.
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar