Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
La final serà aquest diumenge al Palau de Congressos de Palma
Prodigis de l’òpera, cantant àrees molt difícils. Així han arrencat les audicions del Concurs internacional de cant Joan Pons, amb veus de més de 30 països.
Les primeres audicions es fan aquests dies als 42 seleccionats. Entre elles, també hi trobam veus locals, que tenen clar quin és el seu paper en aquest certamen.
El jurat, encapçalat pel mateix Joan Pons, valora, entre altres factors, la tècnica, l’expressió, l’actuació i el color de la veu.
Aquest diumenge, al Palau de Congressos de Palma, s’hi celebrarà la gran final, on els finalistes interpretaran algunes peces amb l’Orquestra Simfònica de les Illes. Hi ha en joc 45 mil euros en premis.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
El conductor, el qual compta amb diversos antecedents, va fugir després de l'accident, tot i que finalment es va lliurar diumenge davant la Policia Local