El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
La denunciant estava tancada amb clau, sense aliments ni beguda
La Guàrdia Civil ha arrestat una dona per haver retingut la seva exnora, com a represàlia, després que aquesta hagués denunciat al seu fill per maltractament. Els fets succeïren el passat 27 de gener a Sant Josep de sa Talaia quan els agents de la benemèrita es personaren en el domicili per garantir l’ordre de protecció de víctimes, tal com marca el protocol d’una denunciant de violència de gènere.
En arribar al domicili descobriren la denunciant tancada en el seu interior demanant auxili. Quan va ser alliberada, explicà que feia 5 dies que estava tancada amb clau, sense aliments ni beguda. La Guàrdia Civil va localitzar la presumpta autora dels fets, la qual els reconegué i quedà a disposició judicial.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Reclama alternatives a les batudes de caça de cabres, paons reials i altres espècies no autòctones que s'han estès per l'illa