Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La precipitació total acumulada pot superar els 150 l/m2 en 24 hores
Imatge d'arxiu de gent caminant pel carrer amb paraigües.
84Temporal de pluja, vent i mala mar. A partir d’avui capvespre les Balears quedaran de ple dins el radi d’afectació de la borrasca Blas. Es tracta d’un episodi de pluja intensa i persistent acompanyada de vent, una situació complicada que s’emmarca dins els grans episodis plujosos del clima mediterrani a la tardor.
Avui capvespre
Després d’un dematí amb alguns ruixats i vent en augment, la pluja s’intensificarà el capvespre de tard a Menorca, el nord i el nord-est de Mallorca. La pluja s’estendrà a la resta de les Illes de nit i matinada. La precipitació serà intensa, acompanyada de tempestes localment fortes i que poden anar acompanyades de fenòmens adversos com ara vent intens i calabruix. La dinàmica pròpia de la borrasca també generarà vent intens i temporal marítim.
Incertesa en l’evolució de Blas
La probabilitat de precipitacions intenses persistirà fins dijous però amb clarianes i moments de treva. En qualsevol cas, la precipitació total acumulada pot superar els 150 l/m2 en 24 hores.
Blas és una borrasca d’alt impacte que pot, fins i tot, arribar a desenvolupar característiques tropicals. De la seva posició final en depèn el grau d’afectació que patiran els territoris immersos en el seu radi d’acció, com ara les Balears. Aquesta posició final és encara incerta i el pronòstic no pot precisar quina àrea en concret de les Illes es veurà més afectada. Malgrat aquestes incerteses la previsió és que el temporal de pluja i vent s’allargui fins divendres.
Consulta aquí la previsió detallada del Temps: els darrers vídeos i les càmeres en directe
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca