Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Directed by Women programa 22 curtmetratges i tres pel·lícules, entre elles l'òpera prima de la mallorquina Marta Grimalt
Fa quatre anys va néixer als Estats Units un cicle de cinema que pretenia donar visibilitat a les dones realitzadores. Directed by Women arriba ara a Palma i proposa 25 projeccions els dies 7 i 8 de setembre, a es Baluard.
Comèdia, drama, animació, cinema fantàstic i experimental. No hi faltarà gairebé res. L’accent mallorquí el posarà l’òpera prima de Marta Grimalt. Una pel·lícula gravada en super-8 que la directora qualifica de surrealista i experimental.
Durant els dos dies de cinema fet per dones, també es projectaran altres dos llargmetratges. La guardonada ‘Estiu 1993‘, de Carla Simón, i ‘Singled Out‘, amb la presència d’una de les seves directores, Ariadna Relea.
Directed by Women pretén donar visibilitat a les dones en un sector predominantment masculí. 22 curtmetratges completaran el programa, que proposa també una taula rodona, un taller formatiu i concerts.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703