Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Una trucada d'un telèfon amb prefix algerià ha donat a l'112 les coordenades de l'embarcació en tocar terra
139
Una pastera procedent d’Algèria amb 13 migrants a bord ha arribat a darrera hora d’aquest dimecres a l’illot de Na Foradada, a Cabrera, al sud de Mallorca.
Segons ha informat la delegació del Govern, cap a les 23 hores l’112 va rebre una trucada d’un telèfon amb prefix algerià en la qual un ciutadà d’aquest país informava que ell i altres dotze homes havien tocat terra en un illot del qual va facilitar-ne les coordinades.
El servei d’emergències sanitàries 061 ha precisat que dues dels ocupants de la pastera són adolescents i la resta adults.
Fins al lloc s’ha desplaçat l’embarcació del Servei Marítim de la Guàrdia Civil del destacament de Cabrera i el vaixell “Salvamar Acrux” de Salvament Marítim.
Una vegada localitzats els tretze migrants, entorn de les 1.30 hores d’aquest dijous el vaixell de Salvament Marítim els ha traslladat fins al port de Palma, on han desembarcat en el dic de l’Oest cap a les 3.30 hores.
Els sanitaris desplaçats fins al lloc han comprovat el bon estat de salut de tots els rescatats excepte d’un amb símptomes d’hipotèrmia que ha estat traslladat a un hospital.
Amb aquesta, ja són quatre les embarcacions d’aquest tipus que han arribat a les Illes Balears enguany.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat