Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'obra s'entrena el divendres 21 de febrer al nou Trui Augusta Club de Palma i estarà en cartell fins al 8 de març
El director de teatre Ricard Reguant estrena d’aquí a pocs dies al nou Trui Augusta Club “Col·leccionistes”, un thriller protagonitzat per Lydia Miranda i Santi Celeya. Res és el que sembla entre els dos personatges que es posen a prova en un intens enfrontament psicològic. Una proposta poc habitual als escenaris mallorquins.
“És un thriller apocalíptic de dues persones. Només surten un home i una dona, tancats en una habitació, on juguen a segrestar. Qui és el més segrestador, qui és el més violent, qui és el més dolent?”, explica el director, Ricard Reguant.
Perquè “Col·leccionistes” atrapa l’espectador i el fa dubtar. Juga amb ell i amb les aparences dels personatges que interpreten Santi Celaya i Lydia Miranda.
“El meu personatge és en Robert, és un personatge terriblement perdut, una personeta terriblement perduda, amb una fixació al cap, que en aquest cas és na Clàudia, des de fa molts anys”, diu l’actor Santi Celaya.
“I na Clàudia té una obsessió també que és ser lliure i ser independent”, diu na Lydia Miranda.
Poca cosa més es pot dir de l’argument per no descobrir res. “El públic no sap ni per on sortirà el meu personatge ni per on sortirà el personatge de na Clàudia. Estem atrapats en aquest moment, hora i vint, nosaltres dos i els que vinguin”, diu Santi Celaya.
Lydia Miranda assegura convençuda que, al seu parer ” no s’ha vist mai a Mallorca alguna cosa semblant a allò que farem nosaltres aquí”.
Són dies d’assajos i darrers apunts d’una obra que fins i tot ha canviat el seu final durant els preparatius amb la participació dels actors.
“Els dos actors s’han involucrat tant en la història que tots tres hem anat conduint-la i només ens faltava el quart personatge que és el públic”, diu el seu director Ricard Reguant.
“Col·leccionistes” s’entrena el divendres 21 de febrer al nou Trui Augusta Club de Palma i estarà en cartell els caps de setmana fins al 8 de març.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears