Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Aquestes jornades gastronòmiques arriben a l'onzena edició per fomentar aquest plat tradicional menorquí en sis restaurants de l'illa
Aquest dimecres han arrancat les jornades gastronòmiques ‘El dimecres és dia de brou’ a Menorca. Ja són 11 edicions per posar en valor aquest plat tradicional menorquí. Enguany coincideix amb l’arribada del fred a Menorca.
Hi participen sis restaurants: dos de Ciutadella, dos des Mercadal, un de Ferreries i un de Sant Climent. Durant sis setmanes, cada dimecres es podrà degustar aquest plat. Inclou un primer plat que és la sopa, un segon amb el bullit menorquí, beguda, pa i postres.
L’Associació menorquina de cafeteries, bars i resteurants vol fomentar la gastronomia de l’illa com a reclam durant els mesos més freds.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat