Després de mesos fent feina en espera d’una oportunitat, ha arribat el moment de Gio González. L’uruguaià ha participat en els darrers tres partits del Reial Mallorca i ara, amb la sanció de Maffeo, tot apunta que jugarà les dues pròximes cites a la lliga abans de l’aturada per mor del Mundial.
Gio González es veu preparat per substituir un dels millors jugadors del Mallorca: Pablo Maffeo. Esperar l’oportunitat no ha estat fàcil. El lateral reconeix que han estat moments durs perquè mai no havia estat suplent a altres equips.
L’uruguaià també vol guanyar-se la plaça al Mundial amb la seva selecció. De moment, es troba a la prellista de 55 futbolistes i es mostra amb il·lusió i esperança. A l’equip vermell també tenen l’esperança de poder sumar punts a domicili contra el Vila-real, que arriba a la cita amb dubtes. El submarí groc és el penúltim obstacle a la lliga abans de la cita mundialista. Dimecres, l’Atlètic de Madrid visita Son Moix. El moment de Gio González ja ha arribat.
Una empresa de seguretat privada hi fa ara la instal·lació d'una sèrie de mesures electròniques obligatòries per a les joieries que suposen una inversió per a ella de fins a 10.000 €