Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
A les Balears, dilluns arribaran les primeres 4.780 dosis de la farmacèutica britànica
EFE/Sergio G. Cañizares
102Està previst que avui horabaixa arriba el primer enviament de vacunes d’AstraZéneca a Madrid. A les Balears, dilluns arribaran les primeres 4.780 dosis de la farmacèutica britànica. Dimarts es començaran a administrar als menors de 55 anys, segons ha fixat la Comissió de Salut Pública.
Aquest cap de setmana es decidirà si es defineix dins d’aquest grup un col·lectiu prioritari igual per a totes les comunitats autònomes o, si cadascuna podrà triar.
En total les Illes rebran 83.600 vacunes les pròximes quatre setmanes de Pfizer, Moderna i AstraZéneca. En els tres casos se’n necessiten dues dosis per aconseguir la immunitat.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús