L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
Sanitat Exterior ha procedit a realitzar el control de PCR a tots els passatgers
Sanitat Exterior ha controlat als 545 passatgers que han arribat avui amb el primer ferri Toulon-Alcúdia de la temporada.
Segons ha informat Delegació de Govern aquest diumenge als mitjans, a causa de l’arribada del primer ferri Toulon-Alcúdia de la temporada, Sanitat Exterior ha procedit a realitzar el control de PCR a 545 passatgers.
Del total de passatgers arribats a Alcúdia procedents de Toulon, quatre no portaven document acreditatiu de PCR negativa. Personal de Sanitat Exterior els ha practicat una prova de control secundari, que ha donat resultat negatiu.
Diumenge amb 77 vols internacionals a Son Sant Joan
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
Es mostren contraris a l'informe que dona marge per augmentar les places turístiques