Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El lema d'aquesta edició: "Cercant l'equilibri", amb el producte local com a gran protagonista
La fira d’hostaleria i restauració per a professionals Horeca arriba enguany a la vuitena edició i es durà a terme tant a Mallorca, com a Menorca i a Eivissa.
Avui ha tengut lloc la presentació, en què s’ha destacat l’evolució tan important que ha tengut aquests anys. En aquesta edició s’espera la participació de més de 300 empreses, es duran a terme més de 100 activitats paral·leles i la visitaran més de 30.000 professionals. El lema d’aquesta edició: “Cercant l’equilibri”, amb el producte local com a gran protagonista.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo