El ferit a les festes de Sant Joan abandona Son Espases i ultima la recuperació a Barcelona
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu

L'AEMET ha activat avís taronja per pluges i tempestes a les Pitiüses
Arriba aques pròxim dijous una potent llengua d’aire fred a les Illes Balears, un fet inusual al mes de juliol. Els experts expliquen que la temperatura alta de la mar i l’aire fred combinats poden donar pas a tempestes fortes, a partir de la matinada. Al capvespre i a la nit, les pluges podrien ser intenses a Eivissa, Formentera i la Serra de Tramuntana.
La Direcció General d’Emergències i Interior ha convocat el Comitè Tècnic Assessor del Pla Meteobal per l’activació de diverses alertes per meteorologia adversa a les Illes Balears i en previsió de l’evolució de les pluges i tempestes que s’esperen majoritàriament a Eivissa i Formentera i en alguns punts de Mallorca.
⚠️Actualització de les alertes per meteorologia adversa:
🟠 Activat l’IG-1 del Pla #Meteobal (alerta taronja) per pluges i tempestes ⛈️☔️ a Eivissa i Formentera.
🟡 Activat l’IG0 del Pla #Meteobal (alerta groga) per pluges i tempestes ⛈️☔️ a Mallorca.
🟡 Activat l’IG0 del Pla… pic.twitter.com/dcuOef6Eng
— Emergències 112 Illes Balears (@Emergencies_112) July 23, 2025
A més, l’aire fred farà baixar la temperatura. A l’interior de Mallorca, el descens pot esser de fins a 8 graus: “És una situació mes típica de final d’agost o del setembre”, assegura el meteoròleg Marc Caldentey.
Ver esta publicación en Instagram
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
N'han trobat les despulles mortals en una platja de Lombok
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Ha finat quan nedava a Cala Blava, a Mallorca