Han localitzat altres quatre migrants arribats dimecres a Eivissa
Una part dels migrants arribats al port de La Savina, a Formentera.
203Una nova embarcació amb migrants a bord ha arribat aquest dijous de matinada, al voltant de les quatre, a la zona de s’Estufador, a la costa sud de la Mola, a Formentera. Segons ha pogut saber IB3 Notícies, en l’embarcació hi viatjaven 12 persones, entre les quals una dona i quatre menors d’edat. De moment, la Delegació del Govern no ha informat oficialment de l’arribada d’aquesta embarcació.
Des de dimarts, només a Formentera, han arribat tres embarcacions amb un total de 40 persones a bord. Enguany ja són més d’un miler els migrants interceptats a distints punts de la costa de les Illes Balears.
La Guàrdia Civil ha comunicat la localització d’unes altres quatre persones migrants, d’origen magrebí, a la platja de Sa Punta, al municipi de Santa Eulària des Riu, a Eivissa. Els migrants han arribat dimecres horabaixa, pocs minuts abans de les vuit del vespre.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic