Les forces de seguretat ja han detingut sis dels ocupants
Imatge d'arxiu d'una embarcació utilitzada per migrants per arribar a les costes de les Pitiüses.
18Aquest dilluns matí ha arribat una nova embarcació amb migrants a bord a Eivissa, concretament a Cala Blanca, al municipi de Santa Eulària des Riu, prop de s’Argamassa. Segons han confirmat a IB3 fonts de l’Ajuntament de Santa Eulària, la Policia Local del municipi ja ha arrestat dos dels migrants que han arribat en aquesta barca. La Guàrdia Civil també ha informat de quatre detencions. A hores d’ara continuen fent feina conjunta per localitzar a la resta de les persones que haurien viatjat en l’embarcació, tot i que desconeixen el nombre total de migrants que han desembarcat a l’illa en aquesta situació irregular.
Segons ha informat Delegació del Govern, els ocupants s’han introduït a una zona boscosa en direcció a es Canar. L’helicòpter de la Guàrdia Civil està a la zona intentant localitzar-los.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici