Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
Han arribat a Formentera i Cabrera 42 persones aquest diumenge i 89 aquest dilluns
                                Imatge d'arxiu d'una embarcació irregular arribada a les illes.
193Han arribat 131 migrants en embarcacions irregulars a les illes en les darreres 24 hores en set embarcacions irregulars arribades a les costes de Formentera i Cabrera.
Aquest diumenge s’ha interceptat 42 persones a Formentera, d’origen magrebí i en aparent bon estat de salut. La primera barca va arribar al voltant de les 16.30 hores, quan Salvament Marítim, juntament amb la Guàrdia Civil va interceptar una embarcació amb 20 persones a la zona de Punta Roja de Formentera. També a la pitiüsa, devers les 17.20 hores els mateixos equips varen interceptar una altra embarcació amb 22 persones a bord en la mateixa línia de costa.
Pel que fa a aquest dilluns, els migrants arribats a les illes són 89, tots en aparent bon estat de salut.
El primer grup de persones, un total de 13, s’ha interceptat a la Mola al voltant de les 5.30 hores. Hi ha intervingut la Guàrdia Civil.
Unes 22 persones més, d’origen subsaharià, han hagut de ser rescatades a les 10.50 hores, a unes 10 milles al sud-est de Formentera. Hi ha intervingut Salvament Marítim i la Guàrdia Civil.
A l’altra illa on han arribat migrants aquest dilluns ha estat a Cabrera, quan a les 8.50 hores del matí la Guàrdia Civil i Salvament marítim han interceptat en el moll pesquer de l’illa 23 persones d’origen subsaharià.
A les 12.35 hores del migdia Salvament Marítim i la Guàrdia Civil han hagut de rescatar al sud de l’illa de Formentera una embarcació amb 18 persones d’origen magrebí.
Pocs minuts després, a les 12.55 hores, s’ha rescatat una altra barca que duia 13 persones d’origen magrebí a bord, al sud de l’illa de Cabrera. Hi han intervingut Salvament Marítim i la Guàrdia Civil.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes