Dos dispositius de la Guàrdia Civil i Salvament Marítim han rescatat els migrants, que es troben en bon estat de salut
Un total de 28 persones migrants han arribat a Formentera en les darreres hores en dues actuacions diferents.
Aquest dimecres a les 22.25 h, la Guàrdia Civil va interceptar a Formentera un grup de 14 persones, 10 d’origen subsaharià, tres d’origen magrebí i un asiàtic. Havien arribat poc abans en una embarcació irregular a la zona de s’Estufador, des d’on una persona va poder enregistrar el moment de l’arribada.
Prèviament, a les 20.45 h, el Servei Marítim de la Guàrdia Civil i Salvament Marítim havien rescatat 14 persones més d’origen magrebí en el mar, a quatre milles al sud de l’illa de Formentera, segons ha informat la Delegació del Govern. Segons les mateixes fonts, tots els migrants es troben en bon estat de salut.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació