Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Una embarcació pesquera amarra al port de la Savina amb 37 persones d'origen magrebí a bord
37 dels migrants varen arribar ahir vespre en aquesta embarcació pesquera, i la varen amarrar al port de la Savina, on poc després, a les 21.25 h, els va localitzar la Guàrdia Civil i la Policia Local de Formentera. Segons ha informat Delegació del Govern, tots són d’origen magrebí i es trobaven en aparent bon estat de salut.
Aquest matí s’ha interceptat un altre grup amb 16 persones migrants al quilòmetre 13 de la carretera de la Mola. Sembla que han arribat en una embarcació taxi, i segons ha pogut saber IB3, havien pagat 5.000 euros per arribar a la costa de Formentera.
A les 10 h esperaven al port de la Savina per ser traslladats a Eivissa, on quedaran a càrrec de la Policia Nacional. Entre els migrants hi havia 3 menors, una dona i una família amb una menor.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals