Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

L'Associació d'Amics del Poble Sahrauí de les Illes Balears lamenta la minva d'infants acollits en la darrera dècada i esperen comptat amb més famílies d'acollida a partir de l'any que ve
Després de 37 anys, l’Associació d’Amics del Poble Sahrauí de les Illes Balears ha pogut celebrar, un estiu més, el programa ‘Vacances en Pau’.
Un total de 23 infants dels Campaments de Refugiats Sahrauís de Tindouf han arribat aquest divendres capvespre a Mallorca; altres 4 a Eivissa, i 2 a Menorca, on les famílies d’acollida els esperaven amb els braços oberts.
Emocionats i amb il·lusió, a alguns d’ells els nervis no els han deixat articular paraula. Mentre que d’altres tenen clar quina serà la seva primera aturada: la platja i la piscina, i també l’escola d’estiu. Una alegria, tot i el cansament que arrosseguen, que han contagiat a les famílies d’acollida.
L’AAPSIB lamenta que el nombre d’infants acollits hagi minvat tant en la darrera dècada (d’uns 200 llavors a 29 enguany) , i esperen poder comptar amb més famílies d’acollida a partir de l’any que ve.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes