Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Els pares dels nins denunciaran la companyia aèria per danys morals
Ja són a casa els 20 menors i la monitora que han hagut de passar la nit a l’Aeroport de Cardiff. Vueling va cancel·lar el seu vol, però no els va oferir cap hotel. Diuen que no tenien manera de traslladar-los. Han hagut de dormir al terra d’una sala de conferències, al mateix aeroport.
Els pares denunciaran la companyia per danys morals. Denuncien que Vueling els va amagar informació. Passaren d’un simple retard a una cancel·lació per avaria.
Avui dimecres han arribat a Palma, cansats i amb ganes d’arribar a casa, però sobretot, amb ganes d’abraçar els seus familiars. Han passat dues setmanes a Anglaterra aprenent l’idioma. Viatjaven amb Marta, la monitora de l’acadèmia que els ha acompanyat en tot moment.
L’escola d’idiomes presentarà una reclamació a la companyia aèria per la cancel·lació del vol. Però els pares volen anar més enllà: denunciaran Vueling per danys morals. Tenen entre 12 i 17 anys, i passen pena que l’experiència els hagi marcat.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor