Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Les embarcacions han estat interceptades a les 12h30 d'aquest dissabte
Pastera rescatada per la Guàrdia Civil a Cabrera aquest dissabte./ EUROPAPRESS
32Un total de 32 migrants han estat rescatats aquest dissabte a les 12.30 hores, mentre viatjaven en dues embarcacions tipus pastera en aigües de Cabrera. A la primera embarcació viatjaven una dona i 16 homes i a la segona, una dona i 14 homes.
Les dues pasteres han estat prèviament albirades pel radar del Sistema Integrat de Vigilància Exterior (SIVE). En el rescat han intervingut el Servei Marítim de la Guàrdia Civil i Salvament Marítim.
Delegació del Govern a Balears ha comunicat que els 32 migrants rescatats seran traslladats avui al Dic de l’Oest.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions