Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Són molt més ràpids que les PCR, en només 15 minuts donen el resultat, amb un 98% de fiabilitat
Els tests ràpids d’antígens que substitueixen les proves PCR s’han començat a emprar avui als centres de salut de les Illes. En només 15 minuts, poden determinar si el pacient és positiu o negatiu per coronavirus amb un 98% de fiabilitat. Les mostres es recullen ben igual que amb les PCR: introduint el bastonet pel nas. Després, s’hi aplica un reactiu que en determina el resultat.
Salut ha adquirit 850.000 tests ràpids. Es poden fer servir en persones majors de 18 anys que tenguin símptomes, en els primers 5 dies d’infecció, que és quan la càrrega vírica és més alta. Segons Maria del Mar Tomàs, la sotsdirectora d’Enfermeria d’Atenció primària de Mallorca, l’aventatge és que es pot començar el rastreig més aviat dels contactes estrets si la persona dóna positiu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca