Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
L'exèrcit rus ha intensificat els bombardejos sobre aquestes instal·lacions de Mariúpol, on encara hi sobreviuen 200 civils
155
L’exèrcit rus ha intensificat els atacs sobre la metal·lúrgica d’Azovstal, a Mariúpol. Els bombardejos han ocorregut just després de l’evacuació de civils d’aquestes instal·lacions.
Aquest dimarts, després de dos dies de viatge han arribat a la ciutat de Zaporíjia. En total, un centenar de persones que han sobreviscut durant dos mesos davall terra, a les fosques, a l’interior dels túnels de la planta siderúrgica. La majoria són dones, nins i ancians, que n’han pogut sortir gràcies a un procés d’evacuació liderat per Nacions Unides i la Creu Roja Internacional.
Amb tot, encara queden 200 civils i un nombre indeterminat de militars ucraïnesos a l’interior de l’edifici. Centenars de persones s’han manifestat a diverses ciutats del país per demanar que els alliberin.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància