El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
En total, han arribat 257 persones aquests darrers tres dies
La darrera pastera arribada a Formentera aquesta matinada.
152A les 00:30 hores arribava en Es Copinar a Formentera una embarcació amb un total de 9 migrants en bon estat de salut. A les 00:50, altres 17 migrants han estat rescatats, tots homes, a 50 milles nàutiques al sud de Mallorca. Més tard, el servei de vigilància ha detectat a les 2:20 una pastera amb 13 persones també tots homes i en bon estat de salut a 17 milles nàutiques del Port de Palma.
Finalment, a primera hora del matí, Salvament Marítim ha rescatat a 17 homes i una dona en aigües de Cabrera que havien estat detectades per un vaixell de mercaderies.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles